Differenze trà Natale è Festival di primavera

portfolio 4

Trasferimentu di cuntenutu:

 

In Cina, pudete vede chì più è più famiglie mettenu l'arbureti di Natale ornate nantu à e so porte intornu à Natale; Camminendu nantu à a strada, i buttreghi, indipendentemente da a so dimensione, anu incollatu ritratti di Babbu Natale nantu à i so vetri di buttreghi, appiccicatu luci culurite, è sprayed "Bon Natale!" cù parechji culori per attruverà i clienti è prumove a vendita, chì hè diventata una atmosfera culturale speciale di u festival è un modu indispensabile di prumuzione culturale.

 

In l'Occidenti, i stranieri vanu ancu à u Chinatown lucale per fighjà i Cinesi celebrà u Festival di Primavera in u ghjornu di u Festival di Primavera, è ancu participà à l'interazzione. Si pò vede chì sti dui festivali sò diventati un ligame impurtante trà a Cina è l'Occidenti. Quandu u Festival di Primavera s'avvicina, fighjemu un ochju à e similitudini trà u Natale in l'Occidenti è u Festival di Primavera in Cina.

 

1. Similitudini trà Natale è Festa di primavera

 

Prima di tuttu, sia in l'Occidenti sia in Cina, Natale è u Festival di Primavera sò i festivali più impurtanti di l'annu. Rappresentanu a riunione di famiglia. In Cina, i membri di a famiglia si riuniscenu per fà dumplings è avè una cena di riunione durante u Festival di Primavera. U stessu hè veru in l'Occidenti. A famiglia sana si mette sottu à l'arbulu di Natale per avè un pranzu di Natale, cum'è u turchinu è l'oca arrostita.

 

Siconda, ci sò similitudini in u modu di celebrazione. Per esempiu, i Cinesi volenu ghjucà l'atmosfera di u festival incollandu fiori di finestra, coppi, lanterni appesi, etc. L'Occidenti decoru ancu l'arbureti di Natale, appendenu luci culurite è decoranu i finestri per celebrà a so festa più grande di l'annu.

 

Inoltre, i regali sò ancu una parte impurtante di i dui festivali per i Cinesi è l'Occidenti. I Cinesi visitanu i so parenti è amichi è portanu rigali di vacanze, cum'è l'Occidentali. Mandanu ancu carte o altri rigali preferiti à e so famiglie o amichi.

 

2. Differenze culturali trà Natale è Festa di primavera

 

2.1 Differenzi in urìggini è costumi

 

(1) Differenzi d'origine:

 

U 25 di dicembre hè u ghjornu chì i cristiani cummemoranu a nascita di Ghjesù. Sicondu a Bibbia, u libru santu di i cristiani, Diu hà decisu di lascià u so unicu figliolu Ghjesù Cristu incarnate in u mondu. U Spìritu Santu hà datu nascita à Maria è pigliò u corpu umanu, perchè a ghjente pò capisce megliu à Diu, amparà à amà à Diu è amassi megliu. "Natale" significa "celebrazione di Cristu", celebrà u mumentu quandu una ghjovana ebrea Maria hà datu nascita à Ghjesù.

 

In Cina, u Lunar New Year, u primu ghjornu di u primu mese, hè u Festival di Primavera, comunmente cunnisciutu cum'è "New Year". Sicondu i registri storichi, u Festival di Primavera era chjamatu "Zai" in a dinastia Tang Yu, "Sui" in a dinastia Xia, "Si" in a dinastia Shang è "Nian" in a dinastia Zhou. U significatu uriginale di "Nian" si riferisce à u ciculu di crescita di granu. Millet hè calda una volta à l'annu, cusì u Festival di Primavera hè tenutu una volta à l'annu, cù l'implicazione di Qingfeng. Hè ancu dettu chì u Festival di Primavera hè urigginatu da a "festa di cera" à a fine di a sucietà primitiva. À quellu tempu, quandu a cera ghjunse à a fine, l'antenati uccisu porchi è pecuri, sacrificanu dii, fantasmi è antenati, è pricava per u bonu tempu in l'annu novu per evità disastri. Rete di studiu d'oltremare

 

(2) Differenzi in i costumi:

 

L'Occidentali celebranu u Natale cù u Babbu Natale, l'arburu di Natale, è a ghjente canta ancu i canti di Natale: "Veglia di Natale", "Ascolta, l'angeli informanu una bona nova", "Jingle bells"; A ghjente dà cartoline di Natale à l'altri, manghja tacchino o oca arrostita, ecc. In Cina, ogni famiglia incollà coppie è caratteri di benedizzione, spara fuochi d'artificiu è petardi, manghja gnocchi, fighja l'annu novu, pagherà soldi furtunatu è eseguisce fora. attività cum'è ballu yangko è caminari nantu à stilts.

 

2.2 Differenzi trà i dui in u cuntestu di a credenza religiosa

 

U Cristianesimu hè una di e trè religioni maiò in u mondu. "Hè una religione monoteista, chì crede chì Diu hè u Diu assolutu è solu chì guverna tutte e cose in l'universu". In l'Occidenti, a religione attraversa tutti l'aspetti di a vita di e persone. U Cristianesimu hà un impattu prufondu nantu à a prospettiva di u mondu di e persone, a prospettiva di a vita, i valori, i modi di pensà, l'abitudini di vita, etc. trà cultura muderna è cultura tradiziunale ". Natale hè u ghjornu chì i cristiani cummemoranu a nascita di u so salvatore Ghjesù.

 

A cultura religiosa in Cina hè carattarizata da a diversità. I credenti sò ancu adoratori di diverse religioni, cumpresu u Buddhismu, Bodhisattva, Arhat, etc., Trè Imperatori di Taoismu, Quattru Imperatori, Ottu Immortali, ecc. U Festival in Cina hà ancu alcuni segni di credenze religiose, cum'è pusendu altari o statue in casa, offre sacrifici à i dii o l'antenati, o andendu in i tempii per offre sacrifici à i dii, etc., questi sò basati nantu à una varietà di fede è anu caratteristiche cumplesse. Queste credenze religiose ùn sò micca universali cum'è quelli in l'Occidenti quandu a ghjente và à a chjesa per pricà à Natale. À u listessu tempu, u scopu principale di e persone chì veneranu i dii hè di pricà per benedizioni è mantene a pace.

 

2.3 Differenzi trà i dui in modu di pensamentu naziunale

 

I Cinesi sò assai diffirenti di l'Occidentali in u so modu di pensamentu. U sistema di filusufìa chinesa sottolinea a "unità di a natura è l'omu", vale à dì, a natura è l'omu sò un sanu; Ci hè ancu a teoria di l'unità di a mente è a materia, vale à dì, e cose psicologichi è e cose materiali sò un sanu è ùn ponu micca esse completamente siparati. "L'idea di a chjamata" unità di l'omu è a natura "hè a relazione trà l'omu è a natura di u celu, vale à dì l'unità, a coordinazione è a cunnessione organica trà l'omu è a natura". Questa idea permette à i Cinesi di sprime u so cultu è a gratitudine per a natura adurà à Diu o à i dii, cusì i festivali chinesi sò ligati à i termini solari. U Festival di Primavera hè derivatu da u termu solare di l'equinox di primavera, chì hè destinatu à pricà per un clima favurevule è annu novu senza disastru.

 

L'occidentali, invece, pensanu à u dualisimu o à a dicotomia di u celu è l'omu. Credu chì l'omu è a natura sò opposti, è anu da sceglie l'una da l'altru. "O l'omu cunquista a natura, o l'omu diventa schiavu di a natura". L'Occidentali volenu separà a mente da e cose, è sceglie l'una da l'altru. I festivals occidentali anu pocu à fà cù a natura. À u cuntrariu, i culturi uccidintali mostranu tutti u desideriu di cuntrullà è cunquistà a natura.

 

L'Occidentali crede in u solu Diu, Diu hè u creatore, u salvatore, micca a natura. Dunque, i festivals occidentali sò ligati à Diu. U Natale hè u ghjornu per commemorate a nascita di Ghjesù, è ancu u ghjornu per ringrazià à Diu per i so rigali. Santa Claus hè u messaggeru di Diu, chì sprinkles grazia in ogni locu chì va. Cum'è a Bibbia dice: "Tutti l'animali nantu à a terra è l'acelli in l'aria seranu spaventati è paura di voi; ancu tutti l'insetti nantu à a terra è tutti i pesci in u mare vi saranu consegnati; tutti l'animali viventi. pò esse u vostru alimentu, è vi daraghju tutte queste cose cum'è verdura ".


Tempu di Postu: Jan-09-2023