CONSENTITURA DI INSTANDING:
In Cina, pudete vede chì più è di più famiglie posti messu arburi ornatori in u so porta cù u Natale; Venuri nantu à a strada, negozi di a so dimensione, anu ritrattu di Santa Claus nantu à i so capi di butte, è eramati luci di prigiò! " Cù parechji culori per attirà i clienti è prumove Vendite, chì diventerà l'atmosfera speciale di u festival è un modu indispensabile di promozione culturale.
In punente, stranieri ananu à a fine a chinatis lucali per fighjà u cinese Celebranu u festival di primavera u ghjornu di a festa di primavera, participa à l'interactura. Pò esse vistu chì sti dui festival sò diventati un ligame impurtante trà a Cina è l'Occidenti. Mentre a festa di primavera hè cercandu, face una volta a similitudine trà Natale in l'Occidentale è u Festival di primavera in Cina.
1. Similitudine trà u festival di Natale è a primavera
Prima di tutti, sia in Occidentu o in Cina, Natale è u festival di a primavera sò i festivi più impurtanti di l'annu. Rapprisentanu a reunione di a famiglia. In Cina, i membri di a famiglia si riuniscenu per fà i dumplings è avè una cena di riunione durante u festival di primavera. U stessu hè veru in punente. Tutta a famiglia si mette sottu à l'arbre di Natale per avè un manghjatu di Natale, cum'è a Turchia è u goo.
In siconda, ci sò similarità in u modu di celebrazione. Per esempiu, i chinesi vulete ghjucà l'all'asbivatura festival da i fiori di pasticceria, Coupleets, Lesranner chì appiccicoli, ecc,; U Westerners anu ancu decorate l'arburi di Natale, e luci culurite è decorate i finestri per celebrà a so più grande festa di l'annu.
Inoltre, rigalu chì dà hè ancu una parte impurtante di i dui festival per e persone cinese è occidentali. I populi chinesi visitanu i so parenti è amichi è portanu rigali di vacanze, cum'è u Westerners. Mandanu ancu carte o altre rigali preferiti à e so famiglie o amichi.
2. Differenzi culturali trà u festival di u Natale è a primavera
2.1 differenze in origine è dogana
(1) differenze in origine:
U 25 di Dicembre hè u ghjornu quandu i cristianimorate a nascita di Ghjesù. Sicondu a Bibbia, u libru Santu di i Cristiani, Diu decisu di lascià u so Solu Sente Ghjesù Ghjesù Cristu Incarnà in u mondu. U Spìricu sacolicu vi hà fattu nascita in Maria è pigliò u corpu umanu, in modu chì a luna pò megliu capì Diu, amparà à amassi u mo altru megliu. "Natale" medeming Christ ", celebating u momentu quandu una ghjuventù ghjuvita ghjuvita Mariada di Ghjesù.
In Cina, u New Yurn hà, u primu Ghjurnatu di u Primu Mesu, hè u festival di primavera, cumunemente cunnisciutu cum'è u "New Ye Anku". Sicondu un registri Storichi, u fetval di primavera hè stata chjamata "Zai" in u Tang Yu desynastia ", sui" in a dinastia xia, "si" in a dinastia di u zacua. U significatu originale di "Nian" si riferisce à u ciculu di crescita di grana. Millet hè calda una volta à l'annu, cusì u festival di primavera hè tenutu una volta à l'annu, cù l'implicazione di Qingfeng. Si disse ancu chì u festival di primavera hà urigiteratu da u "cera festival" à a fine di a sucità primitiva. À questu tempu, quandu a cera hè vinutu à fine, l'arestitionu ammadanu porri, fantastesi è antenati è pricatu per guadagnà disastri. Rete di studiu d'oltremare
(2) Differenzi in Dogana:
Westerners celezate Natale cù BROnAnna Tree di Natale, è a ghjente hà ancu canzone a canzone: "Eve Eve", "ascolta A ghjente dà e carte di Natale, manghjanu l'oca in cina, etc. in Cina, ogni volta vi anu dumplings, esce a dumplings, e manighjà attività furtificate cum'è a stilione.
2.2 Differenzi trà i dui in u cuntestu di a credenza religiosa
U Cristianesimu hè una di e trè religioni principali in u mondu. "Hè una religione monicaistica, chì crede chì Diu hè l'assolute è solu di Diu chì regule tutte e cose à l'Universu". In u punente, a religione corre attraversu tutti l'aspetti di a vita di e persone. U Cristianesimu hà un profundo impattu nantu à u mondu per a piuta, i valori, modi alberghi, ecta un condimentu di u mondu, ma ancu un ligamentu di a basa è a Cultura Moderna è a cultura muderna è a cultura mudieu ". Natale hè u ghjornu Christiani cummorativi di a nascita di u so salvamentu di Ghjesù.
A cultura religiosa in Cina hè carattarizata da diversità. I credenti sò ancu dannelli differenti, chì U Buddisattamu, Arhat, Fres, il ottu, ottu, per l'altura, cume e statua in casa, Offerta sacrifica à i dii è d'antenati, o andendu à mudelli per offre sacrifici, etc., queste sò basati nantu à una varietà di fede è ricusati cumplessi. Questi bisogni religiosi ùn sò micca universali cum'è quelli in punente quandu a ghjente và in chjesa per pricà in Natale. À u listessu tempu, u scopu principale di e persone chì venerà i diiri hè di pregà per benedizioni è seguite a pace.
2.3 Differenzi trà i dui in modalità di penseru naziunale
E persone chinesi sò assai sfarenti da u occidentali in u so pensamentu. U sistema di filosofia cinese in sistema supesta a "Unità di a natura è l'omu", ghjicca ", hè, natura è l'omu sò un inseme; Ci hè ancu a teoria di l'unità di mente è mat di materia, vale à dì e cose psicologiche è e cose materiale chì sò un pienu è ùn ponu micca esse cumplettamente separati cumplettamente. "L'idea di u chjamatu di a chjamata 'Unità di l'Man è a natura hè a relazione trà l'omu è a natura di u celu, l'unità, l'alimentazione intica è l'omu è a natura". Questa idea permette à i Cinesi di Esperazione di a so cultezza è a gratitudine per a natura per adorazione di Diu o di i dii, cusì i festivi chinesi sò rilativi à termini solari. U festival di primavera hè durivata da u terminu solar di u primu à u Vernicu, chì hè pensatu à pricà per un clima favorevule è di disastru liberu novu.
I spagnolanderi, per a altra bora, pensanu à dualisimu o l'abichotomia di u celu è l'omu. Cridenu chì l'omu è a natura sò oppuse, è anu da sceglie unu da l'altru. "Sia l'omu cunquistà a natura, o l'omu diventa un schiavu di a natura.". Westerners volenu separà a mente da e cose, è sceglie unu di l'altru. I festivi occidentali anu pocu da fà cù a natura. A culturi in cuntrarià, i cultura occidentali tutti dimustranu u desideriu di cuntrullà è di cunquista.
Uccidenti credi in u Ghjuvellunu Di Diu, Diu hè u creatore, u salvatore, micca à natura. Dunque, i festival occidentali sò rilativi à Diu. Natale hè u ghjornu chì amemore a nascita di Ghjesù, è ancu u ghjornu di a Grazia à Diu per i so rigali. Babbu Natale hè u messageru di Diu, chì spolle spulli in ogni locu. Cume a Bibbia dice: "Tutti l'animali nantu à a terra è l'elli à l'aria sia spaventata, tense tutti l'inselevvezioni; tutti l'animali vi facenu l'animali è vi daraghju tutte e vostre cose."
Tempu di Post: Jann-09-2023