Heavyweight: JCB annuncia a custruzzione di a so seconda fabbrica in l'America di u Nordu

Inviatu :

Heavyweight: JCB annuncia a custruzzione di a so seconda fabbrica in l'America di u Nordu

 Recentemente, JCB Group hà annunziatu chì hà da custruisce a so seconda fabbrica in l'America di u Nordu per risponde à a dumanda di i clienti in rapida crescita in u mercatu di l'America di u Nordu. A nova fabbrica hè situata in San Antonio, Texas, USA, chì copre una superficie di 67000 metri quadrati. A custruzzione cumincerà ufficialmente à principiu di u 2024, chì purterà 1500 novi impieghi à a zona lucale in i prossimi cinque anni.

 L'America di u Nordu hè u mercatu più grande di u mondu per a machina è l'equipaggiu di custruzzione, è a nova fabbrica pruducia principalmente è fabricarà machini è equipaghji di ingegneria per i clienti nordamericani. JCB North America hà attualmente più di 1000 impiegati, è a prima fabbrica nordamericana chì hè stata messa in opera in u 2001 si trova in Savannah, Georgia.

 U sgiò Graeme Macdonald, CEO di JCB, hà dettu: U mercatu di l'America di u Nordu hè a parte più impurtante di u futuru crescita è successu di l'imprese di JCB Group, è avà hè u megliu tempu per JCB per espansione a so attività di fabricazione in l'America di u Nordu. Texas hè una regione vibrante è in crescita economica. U statu hà vantaghji enormi in quantu à a situazione geografica, boni autostrade è canali portu convenienti. San Antonio hà ancu una bona basa di cumpetenze per u talentu di fabricazione, chì hè assai attrattiva U locu di a fabbrica

Dapoi u primu dispusitivu hè statu vindutu à u mercatu US in u 1964, JCB hà fattu un prugressu significativu in u mercatu nordamericanu. Stu novu investimentu hè una bona nutizia per i nostri clienti nordamericani è hè ancu a megliu piattaforma di JCB.

U sgiò Richard Fox Marrs, presidente è CEO di JCB North America, hà dettu: "In l'ultimi anni, JCB hà ottenutu una rapida crescita in l'America di u Nordu, è a dumanda di i clienti per i prudutti JCB cuntinueghja à cresce rapidamente. A decisione d'invistisce in una nova a fabbrica avvicinarà JCB à i clienti è ci permetterà di coglie ulteriormente l'opportunità di u mercatu in l'America di u Nordu

A ora, JCB hà 22 fabbriche in u mondu, situate in 5 paesi in quattru cuntinenti - u Regnu Unitu, l'India, i Stati Uniti, a Cina è u Brasile. JCB celebrerà u so 80 anniversariu in u 2025.

 

 


Tempu di Postu: Nov-02-2023