JCB Sparet Pezzi di Radicatura Hose Derdiator per JCB 3cx 4cx Backhoe Loader 332 / R1651

Breve descrizzione:

NUMERO DI MORTU:332 / R1651

ApplicazioneModalità: PerJCB 8056 8052


Dettaglio di Produttu

Tags di produttu

Perchè scegliteA nostra Cumpagnia Hose DODERATORE GOWERATORE?

Parte no. 332 / R1651 Pesu grossu: 1.45 kg
Misurazione: 49 * 26 * 20 cm Portu di carica: Qingdao

Imballaggi & Spedizione

Pacchettu: Casella di Cartone

Portu di carica: Qingdao / Shanghai o da Express

I nostri servizii

A nostra sucetà hè un fornitore di qualità mundiale di e novi parti di sustituzione per l'equipaggiu di JCB è motori. À Yingto, ùn vi micca solu parte prima, ma dinò un serviziu eccezziunale, Salvezza è u sustegnu hè necessariu per u vostru ordine è accuratamente. I nostri prudutti intergrabile per JCB 3cx, 4cx Birrae posta, vignaghjoli di retotto, caricina di rounca, mini digger, caricallile è mitsubacibatrina, x escaval e mitsubishi piccole per fala

Dettagli di u produttu:

Pezzi di ricambiu JCB- U fondu di u radia

Parte No. 332 / R1651 hè uSED per u sistema di rinfriscamentu di u mutore, trasfirmi i media di i media di u calore cum'è l'antifiziu, l'acqua è dunque i prudutti di plastica o pruduceranu à l'anziana è di a rupturazione per un bellu pezzu è appartenenu à i prudutti vulnerabili.

332 R1651 插图

MInnly usatu in i seguenti mudelli: 8056 8052

A nostra cumpagnia hà sempre aderita à a filosofia di a gestione di "sopravvivazione di qualità, sviluppu per serviziu di serviziu di u serviziu è uttimitore per a reputazione". Risparmu quasi ciò chì bona reputazione, prudutti di qualità, prodotti raziunale è u serviziu prufessiunale sò e mutivi Perchè i clienti sceglie noi cum'è u so cumpagnu di compitu à longu tempu.

Speremu sinceramente stabilisce una bona relazione cooperativa cù i partenarii di imprese novi è anziani da tuttu u mondu. Speremu di cooperà cun voi per furniscevi prudutti è servizii di qualità. Benvenutu à unisce à noi!

Disegnu di u produttu

332 R1651 (1)

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi