PARTI DI RICAMBIO JCB TUBO RADIATORE FONDO PER TRUCA JCB 3CX 4CX 332/R1651

Descrizione breve:

Numero di mudellu:332/R1651

APPLICAZIONEMODE: PERJCB 8056 8052


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Perchè scegliea nostra cumpagnia Hose radiatore fondu?

PART NO. 332/R1651 PESO GROSSU: 1,45 kg
MISURA: 49 * 26 * 20 cm PORTU DI CARICA: QINGDAO

Imballaggio è spedizione

PACKAGE: CARTON BOX

PORTU DI CARICA: QINGDAO / SHANGHAI O PER EXPRESS

I nostri servizii

A nostra sucietà hè un fornitore di qualità in u mondu sanu di Nuvelle Parti di Ricambio per Equipaghji è Motori JCB. À Yingto, ùn vi offremu micca solu pezzi premium, ma ancu un serviziu eccezziunale, un risparmiu eccezziunale è u supportu chì avete bisognu per uttene u vostru ordine rapidamente è precisamente. I nostri prudutti sò largamente applicabili per JCB 3CX, 4CX Backhoe Loader, Manipulatori Telescopici, Caricatori a Ruote, Mini Digger, Loadall, JS Excavator è Accessori per carrelli elevatori Mitsubishi, etc.

DETAILS DI PRODUTTU:

PARTI DI RICAMBIO JCB- Radiatore di tubu in fondu

Part No 332/R1651 hè used per u sistema di rinfrescante di u mutore, principarmenti trasfiriri media dissipazione di calore cum'è antifreeze, acqua è cusì.Most di elli sò prudutti di plastica dura o di gomma, chì pruduceranu invechja è rupture per un bellu pezzu è appartenenu à i prudutti vulnerabili.

332 R1651 插图

MAdupratu solu in i seguenti mudelli: 8056 8052

A nostra cumpagnia hà sempre aderitu à a filusufìa di gestione di "survival by quality, development by service, and benefit by reputation". Capemu cumplettamente chì a bona reputazione, i prudutti di qualità, u prezzu raghjone è u serviziu prufessiunale sò i motivi per chì i clienti ci sceglienu cum'è u so cumpagnu di cummerciale à longu andà.

Speremu sinceramente di stabilisce una bona relazione di cooperazione cù novi è vechji partenarii d'affari di tuttu u mondu. Speremu di cooperà cun voi per furnisce i prudutti è servizii di qualità. Benvenuti à unisce à noi!

Disegnu di dettagliu di u produttu

332 R1651(1)

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi