JCB hà risparmessu di u filtru di pubblicazione per JCB Excavator 320 / A4038

Breve descrizzione:

NUMERO DI MORTU:320 / A4038

ApplicazioneModalità: JS370 JS360 JS300 455Zx


Dettaglio di Produttu

Tags di produttu

Perchè sceglite i nostri filtri d'oliu di l'uffiziu?

Parte no. 320 / A4038 Pesu grossu: 0,7 kg

Imballaggi & Spedizione

Pacchettu: Casella di Cartone

Portu di carica: Qingdao / Shanghai o da Express

I nostri servizii

A nostra sucetà hè un fornitore di qualità mundiale di e novi parti di sustituzione per l'equipaggiu di JCB è motori. À Yingto, ùn vi micca solu parte prima, ma dinò un serviziu eccezziunale, Salvezza è u sustegnu hè necessariu per u vostru ordine è accuratamente. I nostri prudutti intergrabile per JCB 3cx, 4cx Birrae posta, vignaghjoli di retotto, caricina di rounca, mini digger, caricallile è mitsubacibatrina, x escaval e mitsubishi piccole per fala

Dettagli di u produttu:

Parti JCB - Oliu filter, p672 (parte n.320 / A4038).Usatu per filtrà l'oliu di mutore, installatu à u latu, è hà una valuta di bypass dentru. Applicabile à e macchine cù u mutore JCB.

 320 A4038 插图

Principale usatu per i seguenti mudelli:JS370 JS360 JS300 455ZX

In cunsiderà chì a stessa serie di parti pò aduprà numeri sfarenti in anni diffirenti. Per piacè cunsultate e parte manuale in u tempu per verificà se a parte hè adattata per u vostru equipamentu.

A nostra cumpagnia hà sempre ada à u cuncettu di gestione di "Survivazione per a qualità, sviluppu per serviziu di serviziu di u serviziu è uttimellu di a reputazione". Risparmu quasi ciò chì una bona reputazione, prudutti di alta qualità, prezzi fagioli è servizii prufessiunale sò i mutizie Perchè i clienti sceglie i partenarii longu!

Speremu sinceramente stabilisce una bona relazione cooperativa cù i partenarii di imprese novi è anziani da tuttu u mondu. Speremu di cooperà cun voi per furniscia di i prudutti è servizii di alta qualità. Benvenutu à unisce à noi!

 

Disegnu di u produttu

320 A4038 (1)

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi