Perchè scegliea nostra sucetà Escavatore idraulicu Crawler?
L'escavatori di a machina di custruzzione, cumunimenti cunnisciuti cum'è escavatori o scavatori, sò macchine di movimentazione di terra aduprate per scavà materiali sopra o sottu à u nivellu di a macchina è carricà in i veiculi di trasportu o scaricate nantu à i magazzini. I materiali scavati da l'escavatori includenu principalmente a terra, u carbone, i sedimenti è a terra è a roccia pre-loosened.
U principiu di funziunamentu di l'escavatori implica u sistema idraulicu chì guida u sistema di putenza per permette à i dispositi di travagliu di realizà diverse azzioni, ottenendu cusì l'escavazione, a carica, a classificazione è altre attività. In particulare, u mutore serve cum'è a fonte di energia di l'escavatore, furnisce u putere à a pompa idraulica. A pompa idraulica poi manda l'oliu idraulicu à i cilindri idraulichi, chì guidanu i dispositi di travagliu per compie diverse azzioni. U sistema di trasmissioni trasferisce a putenza di u mutore à u dispusitivu di marchja, chì permette à l'escavatore di spustà liberamente in u situ di custruzzione.
A storia di sviluppu di l'escavatori hè relativamente longa. Inizialmente, sò stati operati manualmente, è più tardi si sviluppò gradualmente in escavatori rotativi à vapore, elettricu è à combustione interna. In l'anni 1940, l'applicazione di a tecnulugia idraulica hà purtatu à avanzamenti significativi in l'escavatori, è u primu escavatore retroescavatore completamente idraulicu muntatu nantu à un trattore hè statu introduttu da a fabbrica francese Poclain in u 1951, marcà una nova era in u sviluppu di a tecnulugia di l'escavatore. Da tandu, l'escavatori idraulichi anu subitu un periodu di prumuzione è sviluppu rapidu, diventendu una di e macchine di custruzzione più essenziali in a custruzzione di l'ingegneria.